Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bednaříková, Aneta (Dissertant)
Other Authors: Kolářová, Vendula (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 57 s.

Cover

LEADER 01438ntm a22003857u 4500
001 zp60046
041 |a cze 
100 1 |a Bednaříková, Aneta  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s.r.o. 
246 |a Communication on the Social Networks of the Company Lázeňská káva, s.r.o. 
260 |c 2021 
300 |a 57 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a internetový marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a Instagram 
653 |a Porterův model pěti sil 
653 |a SWOT-analýza 
653 |a Marketing 
653 |a online marketing 
653 |a social media 
653 |a Instagram 
653 |a Porter's five forces analysis 
653 |a SWOT-analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kolářová, Vendula  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49852  |y Plný text v Digitální knihovně UTB