Projekt zavádění nové řady biopolévek firmy HOPI POPI, a.s. na českém trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Koumalová, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 85 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01425ntm a22003617u 4500
001 zp6000
041 |a eng 
100 1 |a Koumalová, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění nové řady biopolévek firmy HOPI POPI, a.s. na českém trhu 
246 |a New organic soups range launch on the Czech market project in company HOPI POPI, Inc. 
260 |c 2007 
300 |a 85 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012 
653 |a nový výrobek 
653 |a strategie vstupu na trh 
653 |a biopotraviny 
653 |a marketingový mix 
653 |a promotion 
653 |a new product 
653 |a market entry strategy 
653 |a organic food 
653 |a marketing mix 
653 |a promotion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2795  |y Plný text v Digitální knihovně UTB