Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gettler, Vilém (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Miloslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
PPC
Physical Description: 64 s. (59 106 znaků)

Cover

LEADER 01359ntm a22003617u 4500
001 zp59997
041 |a cze 
100 1 |a Gettler, Vilém  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o. 
246 |a Analysis of Social Media and Their Use for Marketing in Vasky trade s.r.o. 
260 |c 2021 
300 |a 64 s. (59 106 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a online marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a PPC 
653 |a online marketing 
653 |a social media 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a PPC 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Miloslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/49828  |y Plný text v Digitální knihovně UTB