Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chovančík, Vít (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 98 s.

Cover

LEADER 01494ntm a22003857u 4500
001 zp5999
041 |a cze 
100 1 |a Chovančík, Vít  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. 
246 |a The project strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company 
260 |c 2007 
300 |a 98 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 04.05.2009 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a podpora prodeje 
653 |a PEST 
653 |a SWOT 
653 |a nákladová analýza 
653 |a riziková analýza 
653 |a marketing communication 
653 |a sales promotion 
653 |a PEST 
653 |a SWOT 
653 |a cost analysis 
653 |a risk analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4831  |y Plný text v Digitální knihovně UTB