Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Popelka, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Končitíková, Gabriela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 70 s. (114 667 znaků).

Cover

LEADER 01440ntm a22003377u 4500
001 zp59916
041 |a cze 
100 1 |a Popelka, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939 
246 |a Marketing analysis focusing on customer relations in the company XYZ, following the example of the company Baťa Co. until 1939 
260 |c 2021 
300 |a 70 s. (114 667 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a řízení vztahu se zákazníky 
653 |a zákazník 
653 |a vztahový marketing 
653 |a marketing 
653 |a customer relationship management 
653 |a customer 
653 |a relationship marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Končitíková, Gabriela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47417  |y Plný text v Digitální knihovně UTB