Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Abdigali, Aitolkyn (Dissertant)
Other Authors: Ondra, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2021
Subjects:
B2B
CRM
Physical Description: 96 s.

Cover

LEADER 01394ntm a22003617u 4500
001 zp59902
041 |a eng 
100 1 |a Abdigali, Aitolkyn  |4 dis 
245 1 0 |a Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company 
246 |a Enhancement Opportunities for the Customer Service of the CIS Market in the Selected Company 
260 |c 2021 
300 |a 96 s. 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a zákaznický servis 
653 |a B2B 
653 |a spokojenost zákazníků 
653 |a CRM 
653 |a vylepšení obchodních procesů 
653 |a customer service 
653 |a B2B 
653 |a customer satisfaction 
653 |a CRM 
653 |a business process enhancement 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Ondra, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50062  |y Plný text v Digitální knihovně UTB