Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chlupová, Soňa (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 103 s.

Cover

LEADER 01430ntm a22003377u 4500
001 zp5986
041 |a cze 
100 1 |a Chlupová, Soňa  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s. 
246 |a Project of marketing communication and it's targeting in Samohýl Motor Zlín a.s. 
260 |c 2007 
300 |a 103 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační nástroje 
653 |a Samohýl Motor Zlín a.s. 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a marketing communication 
653 |a instruments of marketing communication 
653 |a Samohýl Motor Zlín a.s. 
653 |a customer segmentation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3103  |y Plný text v Digitální knihovně UTB