Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Blažková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 95 s.,10 s.

Cover

LEADER 01475ntm a22003857u 4500
001 zp5985
041 |a cze 
100 1 |a Blažková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt účinné formy marketingové komunikace v oblasti trhu informačních systémů 
246 |a The project of the effective form of marketing communication on the market of information systems 
260 |c 2007 
300 |a 95 s.,10 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a B-to-B trh 
653 |a informační systém 
653 |a účinnost 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a přímý marketing 
653 |a Marketing communication 
653 |a B-to-B market 
653 |a information systém 
653 |a effectiveness 
653 |a questionnaire survey 
653 |a direct marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4565  |y Plný text v Digitální knihovně UTB