Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti LESMA s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slepánek, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 97 s.

Cover

LEADER 01676ntm a22004577u 4500
001 zp5978
041 |a cze 
100 1 |a Slepánek, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti LESMA s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu 
246 |a Competitiveness increasing project of LESMA ltd. company by using tools of marketing mix 
260 |c 2007 
300 |a 97 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a marketigový mix 
653 |a Porterova analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PESTE analýza 
653 |a bod zvratu 
653 |a odborné školení 
653 |a kurzy 
653 |a competition 
653 |a competitiveness 
653 |a marketing mix 
653 |a Porter analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTE analysis 
653 |a break even point 
653 |a vocational training 
653 |a courses 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4714  |y Plný text v Digitální knihovně UTB