Projekt marketingové strategie firmy DOMAPEK s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dittmerová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 101 s., 7 s. příloh

Cover

LEADER 01386ntm a22003857u 4500
001 zp5945
041 |a eng 
100 1 |a Dittmerová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie firmy DOMAPEK s.r.o. 
246 |a Project of marketing strategy of the company DOMAPEK s.r.o. 
260 |c 2007 
300 |a 101 s., 7 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 
653 |a marketing 
653 |a marketingová strategie 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a komunikace 
653 |a marketing 
653 |a marketing strategy 
653 |a producut 
653 |a price 
653 |a distribution 
653 |a promotion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3279  |y Plný text v Digitální knihovně UTB