Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Toman, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 96 s., 6 s. příloh

Cover

LEADER 01603ntm a22004217u 4500
001 zp5943
041 |a cze 
100 1 |a Toman, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o. 
246 |a Marketing strategy project of airline company Air Slovakia BWJ Ltd. 
260 |c 2007 
300 |a 96 s., 6 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 
653 |a marketingová stratégia 
653 |a letecká spoločnosť 
653 |a aerolínie 
653 |a tradičné letecké spoločnosti 
653 |a nízkonákladové letecké spoločnosti 
653 |a zákaznícka hodnota 
653 |a zákazník 
653 |a spokojnosť 
653 |a marketing strategy 
653 |a airline 
653 |a full-service airline 
653 |a low-cost airline 
653 |a customer value 
653 |a customer 
653 |a satisfaction 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3750  |y Plný text v Digitální knihovně UTB