Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zhořová, Alžběta (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 98 s. (136 220 znaků)

Cover

LEADER 01535ntm a22004097u 4500
001 zp59409
041 |a cze 
100 1 |a Zhořová, Alžběta  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem 
246 |a Communication Strategy For A Newly Emerging E-shop With Renovated Furniture 
260 |c 2021 
300 |a 98 s. (136 220 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a udržitelný marketing 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a komunikace 
653 |a komunikační strategie 
653 |a komunikační plán 
653 |a e-shop 
653 |a marketing 
653 |a sustainable marketing 
653 |a marketing research 
653 |a communication 
653 |a communication strategy 
653 |a communication plan 
653 |a e-shop 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47180  |y Plný text v Digitální knihovně UTB