Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaňková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 97 s. (176 253 znaků), - 10 s.

Cover

LEADER 01470ntm a22003857u 4500
001 zp59404
041 |a cze 
100 1 |a Vaňková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu 
246 |a Inclusion of People with Down Syndrome by Means of Social Marketing Tools 
260 |c 2021 
300 |a 97 s. (176 253 znaků), - 10 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Downův syndrom 
653 |a Inkluze 
653 |a Integrace 
653 |a Marketingová kampaň 
653 |a Prenatální diagnostika 
653 |a Sociální marketing 
653 |a Down Syndrom 
653 |a Inclusion 
653 |a Integration 
653 |a Marketing Campaign 
653 |a Prenatal Diagnostic 
653 |a Social Marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47176  |y Plný text v Digitální knihovně UTB