Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kurková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 102 s. (118 626 znaků)

Cover

LEADER 01426ntm a22003857u 4500
001 zp59381
041 |a cze 
100 1 |a Kurková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové kampaně pro svatební a eventovou agenturu 
246 |a Marketing Campaign Proposal for a Wedding and Event Agency 
260 |c 2021 
300 |a 102 s. (118 626 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a služba 
653 |a svatební agentura 
653 |a marketingový mix 
653 |a Porterova analýza 
653 |a Pestle analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a service 
653 |a wedding agency 
653 |a marketing mix 
653 |a Porter's analysis 
653 |a Pestle analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47157  |y Plný text v Digitální knihovně UTB