Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Král, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
USA
Physical Description: 75 s., 170 000 znaků

Cover

LEADER 01643ntm a22004337u 4500
001 zp59379
041 |a cze 
100 1 |a Král, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie a vztah Republikánské strany Spojených států amerických k latinskoamerickým voličům 
246 |a Marketing Strategy and the Relationship of the Republican Party of the United States of America to Latin American Voters 
260 |c 2021 
300 |a 75 s., 170 000 znaků 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a politický marketing 
653 |a Republikánská strana 
653 |a volby 
653 |a Latinos 
653 |a USA 
653 |a mediální bias 
653 |a mediální studia 
653 |a marketing communication 
653 |a political marketing 
653 |a Republican Party 
653 |a elections 
653 |a Latinos 
653 |a USA 
653 |a media bias 
653 |a media studies 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47156  |y Plný text v Digitální knihovně UTB