Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kokmotos, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01587ntm a22004337u 4500
001 zp59378
041 |a cze 
100 1 |a Kokmotos, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing a marketingová komunikace regionálních stanic Českého rozhlasu 
246 |a Marketing and Marketing Communication of Regional Studios of Czech Radio 
260 |c 2021 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Český rozhlas 
653 |a veřejnoprávní rozhlas 
653 |a regionální stanice 
653 |a posluchači 
653 |a průzkum posluchačských preferencí 
653 |a marketing 
653 |a propagace 
653 |a rozhlasový program 
653 |a Czech radio 
653 |a public radio 
653 |a regional stations 
653 |a listeners 
653 |a research of listeners preferences 
653 |a marketing 
653 |a promotion 
653 |a radio program 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47155  |y Plný text v Digitální knihovně UTB