Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horáčková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 95 s. (156 839 znaků)

Cover

LEADER 01583ntm a22004337u 4500
001 zp59371
041 |a cze 
100 1 |a Horáčková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice 
246 |a Identification of Target Group and Communication Proposal of the Company Národní Pokladnice 
260 |c 2021 
300 |a 95 s. (156 839 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a numismatika 
653 |a přímý marketing 
653 |a identifikace 
653 |a cílová skupina 
653 |a výzkum 
653 |a analýza 
653 |a segmenty 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a numismatics 
653 |a direct marketing 
653 |a identification 
653 |a target group 
653 |a research 
653 |a analysis 
653 |a segments 
653 |a marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47149  |y Plný text v Digitální knihovně UTB