Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gerhardtová, Karolína (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 86 s. (146 866 znaků)

Cover

LEADER 01510ntm a22003857u 4500
001 zp59368
041 |a cze 
100 1 |a Gerhardtová, Karolína  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí 
246 |a Marketing Strategy of Communication Means Development of Valašské Meziříčí Town 
260 |c 2021 
300 |a 86 s. (146 866 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a veřejná správa 
653 |a komunikace města 
653 |a komunikační nástroje 
653 |a image 
653 |a rozvoj města 
653 |a strategický marketing 
653 |a public administration 
653 |a city communication 
653 |a communication tools 
653 |a image 
653 |a city development 
653 |a strategic marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47146  |y Plný text v Digitální knihovně UTB