Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Beranová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 76 s. (110 665 znaků)

Cover

LEADER 01395ntm a22003617u 4500
001 zp59360
041 |a cze 
100 1 |a Beranová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí 
246 |a Ethical Aspects of Alcoholic Beverages Advertising from the Perspective of School Children 
260 |c 2021 
300 |a 76 s. (110 665 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a etika 
653 |a reklama 
653 |a alkoholické nápoje 
653 |a sociální reklama 
653 |a školní děti 
653 |a ethics 
653 |a advertising 
653 |a alcoholic beverages 
653 |a social advertising 
653 |a school children 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47141  |y Plný text v Digitální knihovně UTB