Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zlámalová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 140 s. (172 258 znaků)

Cover

LEADER 01315ntm a22003137u 4500
001 zp59355
041 |a cze 
100 1 |a Zlámalová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy 
246 |a Social Networks Advertising Effectiveness and its Influence Specifics on Women 
260 |c 2021 
300 |a 140 s. (172 258 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a sociální sítě 
653 |a reklamní kampaň 
653 |a reklama na sociálních sítích 
653 |a social networks 
653 |a advertising campaign 
653 |a social media advertising 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47137  |y Plný text v Digitální knihovně UTB