Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zashkov, Filip (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2021
Subjects:
AI
Physical Description: 163 s.

Cover

LEADER 01353ntm a22003617u 4500
001 zp59354
041 |a eng 
100 1 |a Zashkov, Filip  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci 
246 |a The Implications of Artificial Intelligence Over the Media and Marketing Communications 
260 |c 2021 
300 |a 163 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a AI 
653 |a marketing 
653 |a komunikace 
653 |a interaktivní marketing 
653 |a marketingová strategie 
653 |a AI 
653 |a marketing 
653 |a communications 
653 |a interactive marketing 
653 |a marketing strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47136  |y Plný text v Digitální knihovně UTB