Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zábranská, Hana (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 114 s. (184 901 znaků)

Cover

LEADER 01511ntm a22004097u 4500
001 zp59353
041 |a cze 
100 1 |a Zábranská, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy 
246 |a Characteristics of Consumer Buying Behavior in the Field of Sustainable Fashion 
260 |c 2021 
300 |a 114 s. (184 901 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Spotřebitelské chování 
653 |a udržitelná móda 
653 |a pomalá móda 
653 |a udržitelnost 
653 |a generace Y 
653 |a platforma 
653 |a edukace 
653 |a Consumer Behaviour 
653 |a Sustainable Fashion 
653 |a Slow Fashion 
653 |a Sustainability 
653 |a Generation Y 
653 |a Platform 
653 |a Education 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47135  |y Plný text v Digitální knihovně UTB