Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kurka, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Dolínková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 97 s.

Cover

LEADER 01303ntm a22003857u 4500
001 zp59330
041 |a cze 
100 1 |a Kurka, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví 
246 |a Esport as a New Marketing Tool for the Sports Industry 
260 |c 2021 
300 |a 97 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a esport 
653 |a sport 
653 |a marketing 
653 |a fotbal 
653 |a liga 
653 |a event 
653 |a esport 
653 |a sport 
653 |a marketing 
653 |a football 
653 |a league 
653 |a event 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Dolínková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47115  |y Plný text v Digitální knihovně UTB