Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Klimková, Aneta (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 94 s. ( 171 713 znaků)

Cover

LEADER 01479ntm a22003977u 4500
001 zp59314
041 |a cze 
100 1 |a Klimková, Aneta  |4 dis 
245 1 0 |a Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram 
246 |a Influencer Marketing and Sponsored Posts on Instagram 
260 |c 2021 
300 |a 94 s. ( 171 713 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a influencer marketing 
653 |a influencer 
653 |a Instagram 
653 |a sociální sítě 
653 |a placená spolupráce 
653 |a reklama na Instagramu 
653 |a influencer marketing 
653 |a influencer 
653 |a Instagram 
653 |a social media 
653 |a sponsored posts 
653 |a advertisement on Instagram 
653 |a paid partnership 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47104  |y Plný text v Digitální knihovně UTB