Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Durcová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 104 s.

Cover

LEADER 01322ntm a22003377u 4500
001 zp59299
041 |a cze 
100 1 |a Durcová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti 
246 |a Proposal of a Content Marketing Strategy for Building Trust on a Social Network 
260 |c 2021 
300 |a 104 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Obsahový marketing 
653 |a důvěra 
653 |a osobní branding 
653 |a sociální sítě 
653 |a Content marketing 
653 |a trust 
653 |a personal branding 
653 |a social networks 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47091  |y Plný text v Digitální knihovně UTB