Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bolfová, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Gartnerová, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 113 s.

Cover

LEADER 01596ntm a22004097u 4500
001 zp59296
041 |a cze 
100 1 |a Bolfová, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky 
246 |a Communication Strategy of the Kampa Museum on Social Networks with Emphasis on the Collection of František Kupka 
260 |c 2021 
300 |a 113 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a kulturní marketing 
653 |a marketing muzeí 
653 |a sociální sítě 
653 |a kulturní instituce 
653 |a Museum Kampa 
653 |a František Kupka 
653 |a marketing communication 
653 |a cultural marketing 
653 |a museum marketing 
653 |a social media 
653 |a cultural institution 
653 |a Museum Kampa 
653 |a Francois Kupka 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Gartnerová, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47088  |y Plný text v Digitální knihovně UTB