Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomolyová, Johana (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 76 s. (110 254 znaků)

Cover

LEADER 01365ntm a22003617u 4500
001 zp59292
041 |a cze 
100 1 |a Tomolyová, Johana  |4 dis 
245 1 0 |a Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice 
246 |a The Use of Influencer Marketing in Tourism of Luhačovice Destination 
260 |c 2021 
300 |a 76 s. (110 254 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Cestovní ruch 
653 |a Influencer 
653 |a Influencer marketing 
653 |a Instagram 
653 |a Luhačovice 
653 |a Influencer 
653 |a Influencer marketing 
653 |a Instagram 
653 |a Luhačovice 
653 |a Tourism 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47084  |y Plný text v Digitální knihovně UTB