Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Švejdová, Nikola (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 56 s. (73 591 znaků)

Cover

LEADER 01514ntm a22003857u 4500
001 zp59289
041 |a cze 
100 1 |a Švejdová, Nikola  |4 dis 
245 1 0 |a Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019 
246 |a Development of Product Placement in Czech and Slovak Cinematography in the Years 2000-2019 
260 |c 2021 
300 |a 56 s. (73 591 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a product placement 
653 |a český film 
653 |a česká kinematografie 
653 |a slovenský film 
653 |a slovenská kinematografie 
653 |a reklama ve filmu 
653 |a product placement 
653 |a Czech film 
653 |a Czech cinematography 
653 |a Slovak film 
653 |a Slovak cinematography 
653 |a advertising in film 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47081  |y Plný text v Digitální knihovně UTB