Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Synovec, Michal (Dissertant)
Other Authors: Gartnerová, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
hra
Physical Description: 59 s.

Cover

LEADER 01386ntm a22003857u 4500
001 zp59287
041 |a cze 
100 1 |a Synovec, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum 
246 |a Gamification of Online Cultural Events and its Influence on Audience 
260 |c 2021 
300 |a 59 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Gamifikace 
653 |a kultura 
653 |a digitalizace 
653 |a online publikum 
653 |a angažovanost publika 
653 |a hra 
653 |a Gamification 
653 |a Culture 
653 |a Digitization 
653 |a Online Audience 
653 |a Engegament of Audience 
653 |a Game 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gartnerová, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47079  |y Plný text v Digitální knihovně UTB