Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Prokopová, Kamila (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 62 s. (81 784 znaků)

Cover

LEADER 01381ntm a22003617u 4500
001 zp59283
041 |a cze 
100 1 |a Prokopová, Kamila  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka 
246 |a The Influence of Brand Communication on the Customer's Purchasing Decision-making Process 
260 |c 2021 
300 |a 62 s. (81 784 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a budování značky 
653 |a Kave Footwear 
653 |a chování spotřebitele 
653 |a nákup 
653 |a brand 
653 |a brand building 
653 |a Kave Footwear 
653 |a consumer behaviour 
653 |a purchase 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47075  |y Plný text v Digitální knihovně UTB