Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Procházka, Daniel (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 83 s. (126 968 znaků)

Cover

LEADER 01397ntm a22003617u 4500
001 zp59282
041 |a cze 
100 1 |a Procházka, Daniel  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí 
246 |a The Impact of Building an E-shop Brand on its Performance in a Digital Environment 
260 |c 2021 
300 |a 83 s. (126 968 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a E-commerce 
653 |a Značka 
653 |a Budování značky 
653 |a Digitální komunikace 
653 |a Digitální marketing 
653 |a E-commerce 
653 |a Brand 
653 |a Brand building 
653 |a Digital communication 
653 |a Digital marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47074  |y Plný text v Digitální knihovně UTB