Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pham, Patrik (Dissertant)
Other Authors: Kazík, Martin (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 82 s. (91 666 znaků).

Cover

LEADER 01333ntm a22003617u 4500
001 zp59278
041 |a cze 
100 1 |a Pham, Patrik  |4 dis 
245 1 0 |a Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ 
246 |a Event Marketing as a Brand Building Tool for a Given Brand 
260 |c 2021 
300 |a 82 s. (91 666 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a event marketing 
653 |a brand 
653 |a brandbuilding 
653 |a Red Bull 
653 |a marketing 
653 |a event marketing 
653 |a brand 
653 |a brandbuilding 
653 |a Red Bull 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kazík, Martin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47070  |y Plný text v Digitální knihovně UTB