Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Osouch, Libor (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 77 s. (112 573 znaků).

Cover

LEADER 01459ntm a22003857u 4500
001 zp59276
041 |a cze 
100 1 |a Osouch, Libor  |4 dis 
245 1 0 |a Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru 
246 |a Using Digital Marketing to Increase Eshop Sales in B2B Sector 
260 |c 2021 
300 |a 77 s. (112 573 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a e-commerce 
653 |a digitální komunikace 
653 |a digitální marketing 
653 |a B2B trh 
653 |a B2B marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a e-commerce 
653 |a digital communication 
653 |a digital marketing 
653 |a B2B market 
653 |a B2B marketing 
653 |a marketing communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47068  |y Plný text v Digitální knihovně UTB