Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ondrášová, Sára (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 66 s.

Cover

LEADER 01307ntm a22003377u 4500
001 zp59275
041 |a cze 
100 1 |a Ondrášová, Sára  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích 
246 |a The Analysis of Marketing Communication of the Rudolf Jelinek Company on Social Sites 
260 |c 2021 
300 |a 66 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Online marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a Online marketing 
653 |a social sites 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47067  |y Plný text v Digitální knihovně UTB