Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Matějová, Karolína (Dissertant)
Other Authors: Pavelka, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 85 s. (147 600 znaků)

Cover

LEADER 01548ntm a22004097u 4500
001 zp59273
041 |a cze 
100 1 |a Matějová, Karolína  |4 dis 
245 1 0 |a Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl 
246 |a Cultural symbols as pillars of the advertising message on the example of Banksy's social advertisement Napalm girl 
260 |c 2021 
300 |a 85 s. (147 600 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Banksy 
653 |a Napalm Girl 
653 |a kulturní ikona 
653 |a maskot 
653 |a sociální reklama 
653 |a konzumerismus 
653 |a globalizace 
653 |a Banksy 
653 |a Napalm Girl 
653 |a cultural icon 
653 |a mascot 
653 |a social advertising 
653 |a conumerism 
653 |a globalization 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pavelka, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47065  |y Plný text v Digitální knihovně UTB