Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mariánková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
PPC
Physical Description: 55 s. (89 026 znaků)

Cover

LEADER 01522ntm a22004337u 4500
001 zp59272
041 |a cze 
100 1 |a Mariánková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace 
246 |a Increase of Brand Awareness for a New Target Group through Digital Communication 
260 |c 2021 
300 |a 55 s. (89 026 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Brand 
653 |a Internetový marketing 
653 |a PPC 
653 |a Google Ads 
653 |a Sklik 
653 |a Facebook 
653 |a Kampaň 
653 |a Focus group 
653 |a Brand 
653 |a Internet marketing 
653 |a PPC 
653 |a Google Ads 
653 |a Sklik 
653 |a Facebook 
653 |a Campaign 
653 |a Focus group 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47064  |y Plný text v Digitální knihovně UTB