Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Marek, Michal (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 87 s. (107 948)

Cover

LEADER 01664ntm a22004577u 4500
001 zp59271
041 |a cze 
100 1 |a Marek, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie 
246 |a Promotion of an Energy Drink Through Digital Influencers During the Coronavirus Pandemic 
260 |c 2021 
300 |a 87 s. (107 948) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a energetický nápoj 
653 |a digitální influenceři 
653 |a influenceři 
653 |a covid-19 
653 |a korona virus 
653 |a sponzorství 
653 |a propagace 
653 |a marketingová propagace 
653 |a influencer marketing 
653 |a energy drink 
653 |a digital influencers 
653 |a influencers 
653 |a covid-19 
653 |a corona virus 
653 |a sponsorship 
653 |a promotion 
653 |a marketing promotion 
653 |a influencer marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47063  |y Plný text v Digitální knihovně UTB