Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Křižáková, Anna (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 64 s. (96 650 znaků).

Cover

LEADER 01548ntm a22003857u 4500
001 zp59264
041 |a cze 
100 1 |a Křižáková, Anna  |4 dis 
245 1 0 |a Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o. 
246 |a Use of Communication Tools in B2B Segment of the Company Pekařství Křižák s.r.o. 
260 |c 2021 
300 |a 64 s. (96 650 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační nástroje 
653 |a business to business trh 
653 |a strategický marketing 
653 |a služby v potravinářství 
653 |a bunsky 
653 |a Pekařství Křižák s.r.o 
653 |a communication tools 
653 |a business to business market 
653 |a strategic marketing 
653 |a food services 
653 |a buns 
653 |a Pekařství Křižák s.r.o 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47057  |y Plný text v Digitální knihovně UTB