Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovář, Matěj (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 81 s.

Cover

LEADER 01490ntm a22004097u 4500
001 zp59262
041 |a cze 
100 1 |a Kovář, Matěj  |4 dis 
245 1 0 |a Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio 
246 |a The most Effective Promotional Channel for Young Design and Digital Studios 
260 |c 2021 
300 |a 81 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a design 
653 |a studio 
653 |a propagační kanál 
653 |a získávání klientů 
653 |a propagace 
653 |a vizuální identita 
653 |a webové stránky 
653 |a design 
653 |a studio 
653 |a promotion channels 
653 |a customer acquisition 
653 |a promotion 
653 |a visual identity 
653 |a website 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47056  |y Plný text v Digitální knihovně UTB