Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jelínková, Denisa (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 64 s. (108 884 znaků)

Cover

LEADER 01420ntm a22003617u 4500
001 zp59251
041 |a cze 
100 1 |a Jelínková, Denisa  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle 
246 |a The Impact of the Coronavirus Crisis on the Printed Version of the Fashion Magazine Elle 
260 |c 2021 
300 |a 64 s. (108 884 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a tištěná média 
653 |a inzerce 
653 |a módní magazín 
653 |a koronavirová krize 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a print media 
653 |a advertising 
653 |a fashion magazine 
653 |a coronavirus crisis 
653 |a consumer behavior 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47046  |y Plný text v Digitální knihovně UTB