Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gajdová, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 63 s. (90 921 znaků)

Cover

LEADER 01466ntm a22003617u 4500
001 zp59240
041 |a cze 
100 1 |a Gajdová, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu 
246 |a Marketing and Communication Strategy for a Start-Up Company at the Market 
260 |c 2021 
300 |a 63 s. (90 921 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová strategie 
653 |a komunikační strategie 
653 |a vznik nové značky 
653 |a marketing na sociálních sítích 
653 |a marketing 
653 |a marketing strategy 
653 |a communication strategy 
653 |a the establishment of a new brand 
653 |a marketing on the social network 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47036  |y Plný text v Digitální knihovně UTB