Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Cahlíková, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 58 s. (85 980 znaků)

Cover

LEADER 01296ntm a22003377u 4500
001 zp59238
041 |a cze 
100 1 |a Cahlíková, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z 
246 |a Sneaker Brand Preferences in Purchase Decisions for Generation Y and Z 
260 |c 2021 
300 |a 58 s. (85 980 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Generace 
653 |a značka 
653 |a nákupní chování 
653 |a tenisky 
653 |a Generation 
653 |a brand 
653 |a shopping behavior 
653 |a sneakers 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47035  |y Plný text v Digitální knihovně UTB