Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krahulec, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Göttlichová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 62 s. (87 829 znaků)

Cover

LEADER 01498ntm a22003857u 4500
001 zp59216
041 |a cze 
100 1 |a Krahulec, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o. 
246 |a New Forms of Communication in the Decision-Making Process of Xella CZ s.r.o. Customers 
260 |c 2021 
300 |a 62 s. (87 829 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a komunikace 
653 |a nové formy komunikace 
653 |a digitální komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketing 
653 |a communication 
653 |a new forms of communication 
653 |a digital communication 
653 |a marketing mix 
653 |a communication mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Göttlichová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47018  |y Plný text v Digitální knihovně UTB