Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holata, Martin (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 83 s. (102 929 znaků)

Cover

LEADER 01626ntm a22004577u 4500
001 zp59205
041 |a cze 
100 1 |a Holata, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti 
246 |a Key Customer Segmentation and Efficiency of Company Marketing Communications 
260 |c 2021 
300 |a 83 s. (102 929 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a vinařství 
653 |a značka 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a direct marketing 
653 |a segmentace 
653 |a zákazník 
653 |a cílová skupina 
653 |a targeting 
653 |a winery 
653 |a brand 
653 |a marketing research 
653 |a marketing communication 
653 |a direct marketing 
653 |a segmentation 
653 |a customer 
653 |a target group 
653 |a targeting 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/47007  |y Plný text v Digitální knihovně UTB