Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Voloch, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Glogar, Alois (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
CRM
Physical Description: 112 s., 6. obr. příloh

Cover

LEADER 01794ntm a22005057u 4500
001 zp5920
041 |a cze 
100 1 |a Voloch, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. 
246 |a Project of inovation for popularization and heightening corruptibility of computer brand ERGO company SWS, a.s. 
260 |c 2007 
300 |a 112 s., 6. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 
653 |a Marketing 
653 |a značka 
653 |a branding 
653 |a e-commerce 
653 |a m-commerce 
653 |a virální marketing 
653 |a obchodní značka 
653 |a prodejní značka 
653 |a vztahový marketing 
653 |a databázový marketing 
653 |a CRM 
653 |a Marketing 
653 |a brand 
653 |a branding 
653 |a e-commerce 
653 |a m-commerce 
653 |a viral marketing 
653 |a trade mark 
653 |a salling brand 
653 |a relationship marketing 
653 |a database marketing 
653 |a CRM 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Glogar, Alois  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3358  |y Plný text v Digitální knihovně UTB