Der Einfluss der Marke auf den Wert eines Unternehmens: Die geheimnisvolle Kraft einer Luxusmodemarke

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Beránková, Světlana (Dissertant)
Other Authors: Simon, Gerhard (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 60 s., 1 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01520ntm a22004097u 4500
001 zp59089
041 |a ger 
100 1 |a Beránková, Světlana  |4 dis 
245 1 0 |a Der Einfluss der Marke auf den Wert eines Unternehmens: Die geheimnisvolle Kraft einer Luxusmodemarke 
246 |a The Influence of a Brand on the Value of a Company: The Hidden Power of a Luxury Fashion Brand 
260 |c 2021 
300 |a 60 s., 1 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Markenwert 
653 |a Luxusmodeunternehmen 
653 |a Luxusmarke 
653 |a Mode 
653 |a Markenidentität 
653 |a Markenimage 
653 |a SWOT-Analyse 
653 |a brand value 
653 |a luxury fashion company 
653 |a luxury brand 
653 |a fashion 
653 |a brand identity 
653 |a brand image 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Simon, Gerhard  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46921  |y Plný text v Digitální knihovně UTB