Využití informačně-naučných textů při rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krůzová, Gabriela (Dissertant)
Other Authors: Petrová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 109 s.

Cover

LEADER 01279ntm a22003137u 4500
001 zp58952
041 |a cze 
100 1 |a Krůzová, Gabriela  |4 dis 
245 1 0 |a Využití informačně-naučných textů při rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole 
246 |a The use of non-fiction texts in the development of children's literacy in kindergarten 
260 |c 2021 
300 |a 109 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a čtenářská gramotnost 
653 |a informačně-naučné texty 
653 |a obohacování poznání 
653 |a reading literacy 
653 |a informational texts 
653 |a knowledge enrichment 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Petrová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46850  |y Plný text v Digitální knihovně UTB