|
|
|
|
LEADER |
01290ntm a22003137u 4500 |
001 |
zp589 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Štochl, Michal
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?
|
246 |
|
|
|a Claude Hopkins - David Ogilvy: Do their ideas have impact to current advertising?
|
260 |
|
|
|c 2005
|
300 |
|
|
|a 39 s., 4 s. obr. příloh
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketingové komunikace
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketing Communications
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav marketingových komunikací
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
|
653 |
|
|
|a Hopkins
|
653 |
|
|
|a Ogilvy
|
653 |
|
|
|a reklama
|
653 |
|
|
|a Hopkins
|
653 |
|
|
|a Ogilvy
|
653 |
|
|
|a Advertising
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Křížek, Zdeněk
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/35485
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|