Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Štochl, Michal (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 39 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01290ntm a22003137u 4500
001 zp589
041 |a cze 
100 1 |a Štochl, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě? 
246 |a Claude Hopkins - David Ogilvy: Do their ideas have impact to current advertising? 
260 |c 2005 
300 |a 39 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007 
653 |a Hopkins 
653 |a Ogilvy 
653 |a reklama 
653 |a Hopkins 
653 |a Ogilvy 
653 |a Advertising 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35485  |y Plný text v Digitální knihovně UTB