Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Perdykulová, Katka (Dissertant)
Other Authors: Bartók, Ottó (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 96 s. (122 831)

Cover

LEADER 01375ntm a22003617u 4500
001 zp58873
041 |a cze 
100 1 |a Perdykulová, Katka  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku 
246 |a Analysis of Marketing Communication on Social Networks in the Selected Company 
260 |c 2021 
300 |a 96 s. (122 831) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a Sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a Placená reklama 
653 |a Marketing communications 
653 |a Social Networking 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a advertising 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bartók, Ottó  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46818  |y Plný text v Digitální knihovně UTB