Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Brostík, Marek (Dissertant)
Other Authors: Vykydalová, Nikola (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2021
Subjects:
Physical Description: 78 s. (124 073 znaků)

Cover

LEADER 01529ntm a22003857u 4500
001 zp58858
041 |a cze 
100 1 |a Brostík, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti 
246 |a Increasing Brand Awareness of Company through Marketing Activities on Social Media 
260 |c 2021 
300 |a 78 s. (124 073 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a sociální sítě 
653 |a PESTE analýza 
653 |a Porterův model pěti konkurenčních sil 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing communication 
653 |a questionnaire survey 
653 |a social networks 
653 |a PESTE analysis 
653 |a Porter's Five Forces Model 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vykydalová, Nikola  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/46809  |y Plný text v Digitální knihovně UTB